:.:.pranc.:.:.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ :.:.pranc.:.:. خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

 

 

خدا جون ميشه تو امشب منو تو بغلت بگيري؟

 

بگي آروم توي گوشم ديگه وقتشه بميري.

 

خدا جون ميگن تو خوبي مثل مادر مي موني

 

اگه راست ميگن ببينم عشق من کجاست ميدوني؟

 

خدا جون ميشه يه کاري بکني به خاطر من؟

 

من مي خوام که زود بميرم آخه سخته زنده موندن.

 

من که تقصيري نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟

 

خدا جون تو تنها هستي ميدوني تنهايي سخته.

 

زنده بودن يا مردن من واسه اون فرقي نداره.

 

اون مي خواد که من نباشم باشه اشکالي نداره.

 

خدا جون مي خوام بميرم تا بشم هميشه راحت

 

ولي عمر اون زياد شه حتي واسه ي يه ساعت

 

خدا جون ميشه تو امشب منو تو بغلت بگيري؟

 

بگي آروم توي گوشم ديگه وقتشه بميري...




کد شمارش معکوس سال جدید

نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت15:20---25 بهمن 1391
سلام Maedeh چطور وب خوبی داری دوست داشتی سر بزن خوشحال می شم دوستت دارم.

shadlin
ساعت18:37---30 دی 1391
like

MA
ساعت14:24---29 آذر 1391
خيلي خوب بود ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 / 9 / 1386برچسب:,

] [ 2:12 PM ] [ Maedeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه