كوروش

:.:.pranc.:.:.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ :.:.pranc.:.:. خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 دختری به کوروش کبیر گفت:من عاشقت هستم....

 
                                     کوروش گفت:لیاقت شما برادرم است که از من
 
                          زیباتر است و پشت سره شما ایستاده،دخترک
 
                               برگشت و دید کسی‌ نیست. کوروش گفت:اگر عاشق
 
                                   بودی پشت سرت را نگاه نمی‌کردی



کد شمارش معکوس سال جدید

نظرات شما عزیزان:

shadlin
ساعت17:49---2 ارديبهشت 1392
یکی بود-یکی نبود

شایدم یکی بود که اصلا نبود

یا اینکه نبود و من فکر می کردم بود

حالا اینکه کی بود و کی نبود مهم نیست

این مهمه که اونی که بود

الان دیگه نیست

و هرگز هم نخواهد بود

چون خودش می خواد که نباشم♥



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 31 / 1 / 1398برچسب:كوروش ,

] [ 8:59 PM ] [ Maedeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه