خيلى باحاله

:.:.pranc.:.:.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ :.:.pranc.:.:. خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 سلام به همه ی دوستان گلمون

پیشاپیش نوروز پیروز


بعضی وقتها برای خود ما هم پیش آمده که سر جلسه امتحان کم میاری و به دست و پای استاد می افتی و با نوشتن بهانه های مختلف دلیل ندانستن پاسخ مسئله را برای استاد می نویسی . واقعا برای من جالبه بدونم قیافه استاد یا تفکرش موقع خواندن این داستانهای بعضا خنده دار دانشجوها چه مدلی است . در زیر 9 پاسخ جالب و غیر قابل انتظار به9سوال مختلف داده شده . البته این امتحانها به زبان انگلیسی است .

به تصاویر دقت کنید .

هیتلر

در تصویر بالا سوال آخر می پرسد هیتلر چه کسی بود ؟ که در پاسخ قیافه او را کشیده و میگه این شخصه . البته سوالات قبلی را هم پاسخهای خنده داری داده است.

 

 

محور مختصات

در بالا سوال شده که نام دو محور یا زاویه عمودی چیست که در جواب نوشته شده : upوdown ( بالا و پایین ) .

 

در سوال بالا خواسته شده که این اتحاد ریاضی را بسط یا گسترش دهید که طرف برداشته هی پرانتز رو باز تر کرده بدون اینکه متغیرها تغییری کرده باشند .

بازی پک من

در بالا سوال شده که شکل زیر می تونه در بهترین حالت با چه چیزی توصیف بشه ؟ که طرف جواب داده پک من(pacman). پک من رو که دیگه می شناسید . ( بازی پک من )

 

محاسبه سینوس

تصویر بالا هم که کاملا مشخصه طرف چکار کرده ، اگه کمی ریاضی بدونید واقعا براتون خنده دار می شه این حرکت .

عکس بالا مربوط به درس رسم فنی است که بچه های رشته های فنی کاملا با این درس آشنا هستند . فکر می کنم طرف از کشیدن شکل جسم خواسته شده گیج شده و در آخر با این نقاشی خواسته هم تهدید کنه هم بگه که طراحیش اونقدرها هم ضعیف نیست.

این هم یکی از معروفترین پاسخ ها است . برای پیدا کردن یک خانم شما به پول و زمان نیاز دارید که به صورت خلاقانه و با استفاده از روابط و معادلات ریاضی به اثبات رسانده اند.

 

در بالا سوال شده که توضیح دهید چرا فسفر ترکیب شده به صورت قطبی می باشد که در جواب نوشته شده چون خدا این جوری درستش کرده .

 

در سوال بالا یک معادله ریاضی داده شده و گفتند آن را رسم کنید که طرف بازی معروف خانه سازی رو رسم کرده و نوشته این بازی سرگرم کننده و شیرین است و ریاضی اینطور نیست.


امیدوارم از اینا خوشتون اومده باشه

$$$$$$$$$$$**************&&&&&&&

 





کد شمارش معکوس سال جدید

نظرات شما عزیزان:

سلام
ساعت21:03---11 خرداد 1392
جالب بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 / 2 / 1398برچسب:عكس,

] [ 2:41 PM ] [ Maedeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه