ازادى

:.:.pranc.:.:.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ :.:.pranc.:.:. خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 من امروز أزاد شـــــــــدم !!!؟؟

اره ازاده ازاد ، مــــيدونيد چــــــرا؟؟¿¿ 

خــــــــوب معلومه ديگه تموم شد مدرسه هارو ميگم ولى خداييش امسال با

بچه ها خيلى خوش گذشت تا باشه از اين سال ها ...

دلم واسه بچه ها تنگ مى شه مــــيدونيد چرا اخه سال بعد بيش ترى ها ميرن رشته تجربى ولى من

ميخوام برم ريــــــــــــاضى چون عاشق رياضيم .

شما چى تموم نشده هنوز ؟ انشالا تموم مى شه

،،٫،٫،٫،٫،٫،٫،٫٫،،٫،٫،٫ً٫،٫،٫،٫،٫،٫٫٫،،ِ،،٫،٫،،٫٫٫،٫٫،،٫٫،،٫٫،،٫٫،،٫٫،٫٫٫،،ُ،٫٫٫،،٫٫ٌ

خوب ديگه چه خبر؟

اره با خودتم خود تو كه أولين بار سر ميزنى از اين به بعد بازم سر بزن

،،٫٫،،٫،،،٫،،٫،،٫٫٫،،٫٫،،٫٫،،٫،،٫٫،،٫٫ً،،،٫٫ٌ،٫٫،،،٫٫٫،٫٫،،٫٫،،ُ٫،،٫،،،٫،٫٫،،٫٫،ُ،٫٫،٫،،٫،،٫

عشقـــ ــ چيــز بديــــ ــــِ ايا؟




کد شمارش معکوس سال جدید

نظرات شما عزیزان:

shadlin
ساعت12:35---18 خرداد 1392
راستی اون کد چی بود؟
میشه دوباره بفرستی من گذاشتم اما اتفاقی نیوفتاد


shadlin
ساعت12:30---18 خرداد 1392
سلام عزیزم

منم امروز امتحانام تموم شد

اره من یه خواهر 10 ساله دارم

مرسی از کادوت فدات شم

بووووووووووووووووووووووووووو سپاسخ:خواهش مى كنم دوست عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 / 3 / 1398برچسب:ازادى,

] [ 11:9 AM ] [ Maedeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه