سرعت

:.:.pranc.:.:.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ :.:.pranc.:.:. خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

من عاشـــــق سرعت و ويراژ دادن تو خيابونام البته هنوز سه سال مونده تا 

گواهينامه بگيرم ولى بابام بعضى وقت ها ميده سوار شم.

اخه چرا بايد تو كشور هاى ديگه ماشينايي بسازن كه از دويست ها هم بيش تر بره

ولى تو ايران ماشين ها به زور صدو هشتادتا برن اونم كجا رو دارن كه توش اينقدر سرعت برن؟

توى بزرگراه ها و اتوبان ها صد تا بيش تر نمى شه روند فك كنم همين جور پيش بريم

تا چند سال اينده توى ايران پياده رفتن سريع تر از ماشين سوارى بشه!؟!؟!

البته اينم بگم كه ايرانى ها بيش تريا دست فرمون ندارند شبيه گاو ميرونن تو سرعت كم

چه برسه به سرعت بالا ¡¡!!؟؟؟؟

خوب راستش جووون ها هم كه جنبه ندارند حتما كورس ميزارن اخرشم ميرن اون دنيا(:

البته اين كاريه كه خودم دوست دارم 

شما چى سرعت و چقدر دوست داريد؟¿




کد شمارش معکوس سال جدید

نظرات شما عزیزان:

Masoud 007
ساعت21:23---8 تير 1392
be dast farmone khodet eteghad dari .yani khodetam bijanbei ke mikhai beri ba mashin viraj bedi gij viij dasti bekeshibe manam sar bezan felan

ehsan
ساعت11:53---22 خرداد 1392
سلام شما لطف دارین نظر گذاشتین اما من نظرتونو حذف کردم

حالا هر کی یه چیزی مینویسه

راستی اپم هم زیباست


پاسخ:خوب البته كه حرف حقيقت تلخه وبلاگت واقعا چرت بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 / 3 / 1398برچسب:سرعت,

] [ 11:10 AM ] [ Maedeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه