مطالب و عكس طنز بقيه در ادامه

:.:.pranc.:.:.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ :.:.pranc.:.:. خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 خلاقیت در عکاسی

کاری از مهندسین الکترونیک !
خب بچه ها ، بیاین بوس بدین بابا میخواد بره دنبال یه تیکه اسخون !
یه پارچه خانوم !
یه پارچه آقا !
بسیار شگفت انگیز و دیدینی !
شرح در عکس !
تصویری ضد سیگار …
بابا ببخشید … من بهت نیاز دارم …
شرح در عکس !
یکی هم رد نمیشه یه متلکی چیزی بندازیم !
ینی در یه چنین شرایطی من بزرگ شدم !
تو چرا قیافت اینجوریه !؟
چیزی شده !؟
ماشین زبون بسته رو چرا اینجوریش کردی ؟؟
الهی بری زیر گاو
یه آدمیزاد نمیاد ظرفیت پر شه بریم …!
موهامو تازه شستم !
بیشعور دست به من بزنی خونت پای خودته !
پدر های نمونه و الگو !
نمیدونم چرا من هروقت میرم رو ترازو عدداش اینجوری اینور اونور میره !
و باز هم حفظ تعادل !
ز گهواره تا گور ، دانش بجوی !
بذار ببینم … فصل شروع رابطه با سگ های سلطنتی کجا بود !؟
بسیار ریلکس و خونسرد … !
راحت باش عزیزم !
منم تو عکس باشم جان مادرتون !
ای جون بخورمت !
شطرنج صنعتی !
نمایی از ویلا قایق تفریحی تالاب !
چند وقته اونجا ساکنی پرنده ی عزیز ؟!؟
یه دکتر هم برو برای معدت ! وضش خرابه !
هم شیب جاده رو کنترل کردن
هم یه راننده ها یه حالی میکنن ! ^-^
 


کد شمارش معکوس سال جدید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 / 4 / 1398برچسب:عكس طنز,

] [ 11:31 AM ] [ Maedeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه