گناه

:.:.pranc.:.:.

کاش واژه حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود ، که برای بیان کردن

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ :.:.pranc.:.:. خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 اسمم گناهکار .........رسمم تباهکار
باران بر من ببار......اری بر من ببار
دیوانه شد دلم.....خون گشت حاصلم
نفرین بر این گناه
باران بر من ببار .....اری بر من ببار

بر بستره ی گناهان خود دست میکشم
وبا انگشت رو ی ان چنین مینویسم
گناهکار.گناهکار.گناهکارم من....
دوست داشتنت گناه باشد یا اشتباه
گناه میکنم تو را حتی به اشتباه........




کد شمارش معکوس سال جدید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 15 / 10 / 1398برچسب:شعر،گناه,

] [ 4:1 PM ] [ Maedeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه